Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Alminiumlåda med tanke brandskydd finnes en hel del modeller olika mått ?
Har du någon länk?Alminiumlåda med tanke brandskydd finnes en hel del modeller olika mått ?
Jag googlade alminium box fick en massa förslag beror lite på vilket mått du behöver ?Har du någon länk?
För låg.Här är ett exempel i ungefär samma prisnivå som trälådan Verktygslåda, aluminium, 58 liter
Höjd 250 mm
Varför skall det alls vara i låda?För låg.
Dessutom, det känns som en nackdel att ha en batteriåda i metall, dessutom tillverkad av en av de bästa elektriska ledarna.
Snyggare.Varför skall det alls vara i låda?
Skulle inte heller välja en ”plåtlåda”.För låg.
Dessutom, det känns som en nackdel att ha en batteriåda i metall, dessutom tillverkad av en av de bästa elektriska ledarna.
Har du batterierna synligt?Snyggare.
Japp, när jag kollar är dom synliga.Har du batterierna synligt?
HejNågot liknande de här kanske kan vara ett alternativ. Finns i olika storlekar, med och utan lock och handtag.
![]()
Eurobackar Stängd EG 64/32 HG | AUER Packaging
Euroback med stängda långsidor för universella användningsområden. Alla vanliga euromått · Made in Germany · Beställ prisvärt online!www.auer-packaging.com
![]()
Eurobackar Med gångjärnslock ED 64/32 HG | AUER Packaging
Euroback med gångjärnslock för innehåll som behöver extra skydd. Stapelbar · Enkel hantering · Beställ prisvärt online!www.auer-packaging.com
Hittade ingen uppgift om bärighet.
Hej
Jag har en Eurobox för mitt batteri. Batteriet har 8 celler och de har bra plats i boxen. Jag valde Eurobox på grund av att jag har sådana till förvaring av grill mm. De är stabila och stapelbara.