• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Generell fråga Inbrottsförsök

F

F.d. 59576

Guest
Under vinterförvaring på min tomt har någon försökt at göra inbrott på Dethleff 2006 husbil. Dem har inte lyckats men det finns en del skador. Se foto. Handtaget har dem med våld tagit bort. Allt är polis och försäkringsanmält. Men nu det riktiga fråga. Hur och var kan man får tag på ett handtag. Jag har kollat och själva låset är oskadat. Egentligen allt plast på utsidan måste byta ut. Jag har också bifogat en foto hur den borde ser ut. Alla tips välkommen. Håll avstånd, inte bar i trafiken.
Med Vänlige hälsningar

images.jpg 20200530_135915.jpg 20200530_135924.jpg

F

F.d. 59502

Guest
Jag skulle kontakta någon Dethleffs-handlare. T.ex. Tumbo husbilar (tumbo.se) och fråga dom. Eventuellt är det ju ett handtag som inte är Dethleffs-unikt och kanske går att få tag på utan att behöva blanda in tillverkaren.

MVH
Hans

Toppen