• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inbrott på ställplats.

Sv: Inbrott på ställplats.

De öppnar bilen med centrallåset. Då avaktiveras också larmet.

Ett av mina nio larm går på bilnyckeln, tre via mobilen, två helautomatiska och resten med knappar, bl a "backsensorer" längs höger långsida,

Ett av mina nio larm går på bilnyckeln, tre via mobilen, två helautomatiska och resten med knappar, bl a "backsensorer" längs höger långsida,

Funktionssäkerheten för så många larm av hemelektronikstandard måste ju göra att risken för falsklarm är förhöjd. Pyjamasövningar mitt i natten är kul.:)
Åke

Funktionssäkerheten för så många larm av hemelektronikstandard måste ju göra att risken för falsklarm är förhöjd. Pyjamasövningar mitt i natten är kul.:)
Åke

Håller med dig fullständigt. Kaninerna på Gotland drar igång backsensorerna kl 4 på morgonen. De andra 8 har aldrig fellarmat och två är proffs-larm. Sen kan jag berätta en hemlighet. Vi använder bara de larm som behövs för stunden. Så när vi reser i Europa är det bara det vanliga larmet med nyckeln som vi använder samt ett och ibland två av SMS-larmen.

Tillbaka
Toppen