• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Inbrott i plåtisen, "prickad"

Ulf S

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
43011
Medlemskap
2025
Mötte vår systerbil igår, med ett tyskt par, på en parkering i Småland. eftersom vi båda hade helt nya identiska bilar, byggda på Fiat Ducato, började vi prata om bilen. De berättade att du hade övernattat nedanför Stora Bältbron i Danmark på en stor camping/ställplats. De nämnde att de hade blivit av med kontanter som låg i bilen, men förstod inte hur det skett. Jag tittade närmre på förardörren och hittar ett litet, nästan osynligt, hål precis i kanten mellan plåten och plasten på nedan handtaget med låskolven. Det förklarade hur de kommit in i bilen. Så nu blir det montering av Prickstop på den egna bilen. Jag glömde givetvis att ta en bild, men bilden visar var hålet satt.

WhatsApp Bild 2025-06-19 kl. 10.58.44_ebd64712.jpg

toker

HBK Medlem
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
42457
Medlemskap
2025
lå dom o sov i bilen under inbrotet
jag har oxå läst flera varningar om det stället
hmm man kanske ska åka ditt med baseballbat o sitta o vänta på dom