• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Importera XLS filer till IPad Numbers

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Importera XLS filer till IPad Numbers

Hvorfor ikke installere Microsoft Excel eller hele Office - tror det er gratis også på IOS som på Android

F

F.d. 58728

Guest

Hej
Det går lätt att importera xls filer till iPad. Skicka ett mail till dig själv med xls filen som bilaga och öppna det i iPad med Numbers.

MEN nu är det roliga slut, det går att läsa och redigera xls filen i Numbers men INTE att spara den. Behöver du göra det så får du följa Knuts råd och installera Excel.

/BJ

Master XL

HBK Medlem
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2025

Har laddat ned gratisversionen av Excel, kan mot betalning uppgraderas till en premiumversion.
Tror jag klarar mig med gratisversionen i nuläget

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Det är inga problem att spara dokument/kalkylblad i vare sej Pages eller Number på IPad. Dom hamnar i bibliotek resp kalkylblad i resp program. Du kan ändra och spara ändringarna. Har jag gjort med massor av dokument.

Ska du sedan skicka den vidare får du välja format, där kan du gå tillbaka till Excel om du vill.

Toppen