• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Importera HBKs ställplatslista till POIViewer

Rolfen

HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Västerås
HBK-Nr
13022
Medlemskap
2024
Jag har raderat POIVIEWER-appen då jag ville få appen uppdaterad när jag installerade den på nytt. Nu klarar jag inte att att lägga in HBKs ställplatser i den nya appen. Efter många timmars försök ber jag snällt om hjälp. (Nu vet jag att POIViewer uppdateras automatiskt!)
 

Rolfen

HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Västerås
HBK-Nr
13022
Medlemskap
2024
Det tar stop direkt, kommer inte framåt. Jag villalltså lägga in HBKs ställplatser i POIVIEWER-appen som jag haft tidigare. Map.me är väl en annan app?
 

Rolfen

HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Västerås
HBK-Nr
13022
Medlemskap
2024
Tack för ditt svar, Knarrevik! Det funkar tyvärr inte för mig.
Jag går till ”Ställplatslista POIViewer med bilder”, markerar ”Grundfil för 2018 med Sverige-bilder”. Kommer till ”hbk2017-Grundfil-Sverige” med 3 objekt. Markerar ”bmp” och laddar ned.
Kommer till Google Drive och trycker på ”Ladda ned ändå” och där tar det liksom stopp.......
 
F

F.d. 32985

Guest
Du ska markera på den blå rutan med texten "ladda ner nu". Därefter får du upp enligt Knarreviks sista bild där du väljer POIViewer.
Du kan följa den länken jag har i mitt första inlägg.
 
F

F.d. 32985

Guest
Jag får återkomma när jag har tillgång till paddan så jag kan se vad som sker.
 
Toppen