BabsanoKent
HBK Medlem
Hemkommen från en jätteskön vistelse i Spanien och Portugal och det är dags att avsluta min resdagbok med att komplettera den med massvis av kort. Tråkigt att Resdagboken.se ska läggas ner - det är där jag skrivit dagboken och bråttom börjar det bli både med att färdigställa den sista resan och sedan ladda ner allt till sin egen dator.
Och då krånglar naturligtvis datorn. Relativt nya fina HP:n där bilden bara fladdrar och det dessutom bara är en halv bild - suck. Vad gör man med den?
Men min lilla resedator funkar ju så jag tar fram den och börjar lägga in bilder. Men icke sa nicke - fram kommer ett meddelande - Image Uploader stötte på ett problem. Var vänlig kontakta webmastern..
Vad gör jag i detta läge?
Det börjar bli bråttom om jag ska hinna ladda ner och bevara mina, tycker jag, värdefulla resedagböcker.
För mycket problem här hemma, kanske bättre att åka tillbaka till Spanien och sitta under avocadoträdet och dricka vin..
Men kanske finns det något duktigt dataproffs som kan hjälpa mig, här på HBK
/Barbro
Och då krånglar naturligtvis datorn. Relativt nya fina HP:n där bilden bara fladdrar och det dessutom bara är en halv bild - suck. Vad gör man med den?
Men min lilla resedator funkar ju så jag tar fram den och börjar lägga in bilder. Men icke sa nicke - fram kommer ett meddelande - Image Uploader stötte på ett problem. Var vänlig kontakta webmastern..
Vad gör jag i detta läge?
Det börjar bli bråttom om jag ska hinna ladda ner och bevara mina, tycker jag, värdefulla resedagböcker.
För mycket problem här hemma, kanske bättre att åka tillbaka till Spanien och sitta under avocadoträdet och dricka vin..
Men kanske finns det något duktigt dataproffs som kan hjälpa mig, här på HBK
/Barbro