Peking
HBK Medlem
Funkar iGOprimo på iPhone 6 eller iPad ???
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
iGO som hittills är den bästa navigatorn funkar på alla iPhone och de iPad som har GPS, dvs alla iPad som har plats för simkort.
Fungerar perfekt även utan simkort som i min iPad mini.
Har lagt undan min TomTom och Garmin!
Jag är helt novis på detta men fick bra hjälp av dig och starta upp den men i min iPad finns inte plats för simkort och jag har ingen extern GPS! Fråga mig inte hur den fungerar.Om iPad inte har plats för simkort måste man koppla till en extern GPS, i annat fall mäter den koordinater med en differens på flera hundra meter.
Naturligtvis behöver man inte sätta in simkortet för att GPS skall fungera bara det finns plats för det.
Jag är helt novis på detta men fick bra hjälp av dig och starta upp den men i min iPad finns inte plats för simkort och jag har ingen extern GPS! Fråga mig inte hur den fungerar.
Den går inte att öppna, jag har bara en knapp för på- och avslag, ett litet hål som jag inte vet vad det är och två ljudknappar.
Nu har jag köpt iGOPrimo och ska testa nu...
Hålet på ovansidan är uttag för hörlurar!
Frågan är om du har ett ännu mindre hål nedtill på höger sida, i så fall är detta platsen för simkortet. Ett gem kan öppna facket!
Om det är WiFi-versionen du har går den inte att navigera med.
Mycket riktigt så sitter det en liten lucka där MEN där kortet ska sitta är det tomt??? Skit samma - den fungerar i alla fall!