Carthagofrik
FD HBK Medlem
Skulle använda min primo i ipaden men får den inte att fungera. Jag har inte använt den på 7-8mån kanske någon uppdatering som måste göras någon som vet?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Lade in den nya på en androidplatta men lät den gamla vara kvar, tyckte bättre om den gamla även om några finesser saknas.
Det var tur att jag hade kvar den gamla eftersom den nya krachade så då raderade jag den nya och så får det vara.
Har ju en garmin stabil säker fungerar alltid, körde bägge samtidigt och när jag skulle till andra sidan på ort så skulle jag ligga kvar på riksvägen men garmin ville leda in mej i centrum en krånglig omväg.
Men Igo hade som vanligt rätt så man har ett visst pris för stabilitet och säkerhet, så vid längre resor i lite okända områden tänker jag bara ha garmin som reservbackupp om något händer med igo.
Under värsta sommarhettan blir mobilen väldigt varm när jag kör igo i den skärmen drar mycket.
Jag har altså dubbel backup med mobilen både hängslen och livrem, skulle inte våga åka utomlands utan en extra navigator.
Jag kan söka på t.ex bensinstationer eller hbk ställplatser och få upp en lista sen kan man klicka på den man vill till.
Men det är en äldre version jag använder.