• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

IGO Navigation

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Ny kartuppdatering av IGO Navigation
Visst men jag har problem med Lenovo platta ..för lite minne ..så då tog jag bort appen och sen installerade jag den igen med dom kartor jag vill ha och återställde köpet men jag får ju inga kartor..trots att dom laddades ner ...lustiga saker :(
 
F

F.d. 32985

Guest
Hade samma problem som dig @Zlatko Schneberger
Nu har jag Apple-produkter men fick logga in med mitt Apple-ID och därefter gick jag till pilen i det högre hörnet för att återställa köpet.
Vet inte om det ser likadant ut hos dig dock.
 

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Hade samma problem som dig @Zlatko Schneberger
Nu har jag Apple-produkter men fick logga in med mitt Apple-ID och därefter gick jag till pilen i det högre hörnet för att återställa köpet.
Vet inte om det ser likadant ut hos dig dock.
Tack ClasB ,jag återställer köpet på pilen i nedre hörnet men händer ingenting..det lustiga är att jag laddar mina kartor och dom är installerade enligt appen men ändå säger appen att jag har inga kartor..och det stämmer,men i telefonen fungerar allt som det ska ..lustigt..
 

benndix

HBK Medlem
Inlägg
595
Kommun
Nacka
HBK-Nr
106
Medlemskap
2027
Jag har IGO installerat på min iPad och allt fungerar. När jag laddar ned IGO på min iPhone 11 så får jag bara prov versionen för en dag och måste köpa kartorna på nytt eller känner appstore av att jag redan köpt och inte blir debiterad igen?
någon som vet
 
F

F.d. 22252

Guest
När man återställer köp ska det rätta till sej jag har gjort det flera gånger på olika plattor och telefoner och det har ibland tagit ett bra tag sist fick jag vänta tills provperioden tog slut och plötsligt var allt klart.
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
Jag har IGO installerat på min iPad och allt fungerar. När jag laddar ned IGO på min iPhone 11 så får jag bara prov versionen för en dag och måste köpa kartorna på nytt eller känner appstore av att jag redan köpt och inte blir debiterad igen?
någon som vet
Är det samma Apple-användare på iPad och iPhone så skall man inte behöva betala två gånger. Jag har (av olika orsaker) två "paddor" och de använder samma program kors och tvärs. Fast, skall erkännas, hur det exakt är med "köp inuti app" är jag litet osäker på.

MVH
Hans
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Är det samma Apple-användare på iPad och iPhone så skall man inte behöva betala två gånger. Jag har (av olika orsaker) två "paddor" och de använder samma program kors och tvärs. Fast, skall erkännas, hur det exakt är med "köp inuti app" är jag litet osäker på.

MVH
Hans
Har använt IGO på flera maskiner i flera år utan att betala mer än en gång. Som du säger bara det är samma Apple-konto för apparna. Kan vara olika konto för tex telefonen och för apparna.
 
Toppen