• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ice Cream Sandwich til Galaxy S2

I

Ice-Man

Guest
Sv: Ice Cream Sandwich til Galaxy S2

Fast det stämmer väl inte, som jag minns blev skärment känslighet betydligt bättre efter bytet till 2.3 (tror jag det var)? :)

Tror det var 2.1 som det blev något bättre, men faktum kvarstår att skärmen är sämre än dagens - inte så konstigt precis.

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025

Ladda ner och installera Samsungprogrammet "KIES" finns på Samsungs hemsida. Då detta är klart anslut mobilen med usb till datorn och då kommer du att få en upplysning om att det finns ny programvara att hämta....svara ja...klart!!!!

Har provat att uppdatera med Kies. Funkade inte, avinstallerade Kies o ominstallerade den igen, men jag får fortfarande ingen fråga om uppdatering!
Skall skärmbilden se ut som den Karnival visar i sitt första inlägg?
Jag har androidversion 2.3.4 Är det den rätta?

Fru Myra

F

F.d. 11222

Guest

Har provat att uppdatera med Kies. Funkade inte, avinstallerade Kies o ominstallerade den igen, men jag får fortfarande ingen fråga om uppdatering!
Skall skärmbilden se ut som den Karnival visar i sitt första inlägg?
Jag har androidversion 2.3.4 Är det den rätta?

Fru Myra

Nej tyvärr det är inte rätt version. Så ser bilden ut under inställningar när uppdateringen är gjord. Jag uppdaterade direkt från telefonen under inställningar, fungerade utmärkt.

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025

Nej tyvärr det är inte rätt version. Så ser bilden ut under inställningar när uppdateringen är gjord. Jag uppdaterade direkt från telefonen under inställningar, fungerade utmärkt.

Har ringt supporten! Fick rådet att lämna in telefonen :mad:
Det är tydligen ngt. galet med den

Fru Myra

Ps. Tack för hjälpen :)

Toppen