F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej
Så kan jeres Galaxy S2 opgraderes til ICS 4.03via KIES, och fremover sker uppdateringer over the air ( OTA )
Opdaterede i morges, gik uten problemer, och den körer rigtigt bra med ICS
När du har lavet sammenligninger her i forum, er det imellem aijphone och billige udgaver af android !!!!!!
Min HTC Desire var den dyraste som fanns att tillgå när det begav sig!
Och Carnival, har du någonsin provat en iPhone under längre tid än några minuter?
Skulle du vilja vara snäll o förklara hur man gör?
Måste man gå via datorn eller?
Fru Myra
Problemet med Android är att de flesta tillverkare har sina egna tillägg vilket gör att vissa får vänta månadsvis och de flesta aldrig kommer att uppdateras eftersom tillverkarna hellre säljer nya telefoner.
Jag fick en uppdatering med min HTC, sedan var det stopp.
Vänta nu här.... Skrev du fel? Låter som du skriver om iPhone...
Prova en Iphone och du blir överbevisad hela konceptet är bäst..![]()
Nej, det var min dyra HTC Desire som man bytte moderkort och högtalare på vid två tillfällen till ingen nytta. Den skulle låta så illa att det inte gick att använda den som navigator pga den skrikiga tonen. Jag fick vara med om 1 uppdatering, sedan kom en ny HTC ut och då var jag inte längre en lönsam kund.
Sedan köpte jag en billigare ZTE Skate som var kritikerrosad som få men inte heller denna har uppgraderats, kanske lika bra för den går knappt att använda.
iPhone uppgraderar fortfarande sin 3G efter 3,5 år!
Senaste versionen av iOS som går att köra på iPhone 3G är 4.2.1 - inte direkt senaste snitt.
iPhone 3GS (tappade bort s:et) uppdaterades häromdagen till 5.1.
33 månader och uppgraderas fortfarande. Undrar hur länge en Android uppgraderas, 6 månader?
På X10 hjälpte inte uppgraderingar, skärmen var lika seg ändå.