Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hur vet ni när det är fullt? / Fy & Bi
Det kan möjligen finnas risk för övertryck i tanken och därav
kan den sprängas. Var försiktig !
MVH Leif
Hur vet ni när det är fullt? / Fy & Bi
Det kan möjligen finnas risk för övertryck i tanken och därav
kan den sprängas. Var försiktig !
MVH Leif
Det räckte med att jag stack in Gardenakopplingen i hålet och körde på lite för högt tryck på påfyllningen så small det till i dubbelgolvet och tack och lov var det inte tanken utan anslutning till avslutningen som sprack.
Trodde att Gardenakopplingen skulle hoppa ut men det gjorde den inte.
Idag har jag varit lite finurlig.
Visa bilaga 86547
Jag har förlängt lite på insidan av påfyllarlocket. Var och testade nu på Statoil. Inte en droppe.![]()
Men det var ju just det som var det fina i kråksången, att inte en droppe spills. / Fy & BiDet rinner över!
Dessbättre sluter inte locket helt tätt.
Men det var ju just det som var det fina i kråksången, att inte en droppe spills. / Fy & Bi![]()
Hej,
denna har funnits länge på tyska marknaden i ett antal versioner. Det finns både för tank med och utan överfyllningsventil.
HEOSwater connector - Der schnelle Wasseranschluss
Finns även hos Kama K08-08A och K08-08B
Bengt