• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

I vilka kanaler/sajter söker ni ställplatser?

• Startad av Startad av F.d. 5252
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 5252

Guest
Hej alla! Jag är intresserad att veta var ni letar när in söker ställplatser, både i Sverige och utomlands. Alltså vilka kanaler/sajter ni går in i. Mycket tacksam för svar

Lena L

Sv: I vilka kanaler/sajter söker ni ställplatser?

Det enklaste är att ladda ned ställplatsappar till telefon/platta!
Den främsta är Mobil Life + för kontinenten, Aires CC för Frankrike och POIViewer där man enkelt kan importera egna intressepunkter, tex HBK:s husbilsplatser.

Vill man se husbilsplatserna som i en bok har Hjulnissarna gjort pdf-filer där enbart de svenska platserna är på 937 sidor. Med en iPad knackar man bara på länken till de olika ländernas pdf-filer så sparas de i appen iBooks och kan senare sökas och studeras med text och bild offline (utan att vara uppkopplad till nätet).

Det er helt rigtigt som Knarrevik skriver, men hvis du hellere vil kigge for hvert enkelt land, såer her en side for Danmark:

DACF Camperguide

Var hittar man den PDF-filen?

Tillbaka
Toppen