F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tackar jag körde på automatik och det blev bra, egentligen kör man nog för lite med det, roligt att se alla olika täckningar tjurarna hade.Jättefina bilder! Härligt ljus och bra beskärning av motivet.
Satt o funderade förut på e o ä tackarBetäckningar menar du väl! Eller menar du beteckningar eller menar du teckningar? Bry dig inte om detta påhopp om du är känslig, Susanne!
Jappe
Jag kom på ett annat ord färgsättning det var nog bättre kanske.Hon kanske menar engelskans "texture" som ibland översätts med täckning eller kanske teckning (svårt det här). Kanske bästa svenska ordet är textur som för mig innebär detaljrikedom.
Nej det måste vara att jag ser så dum ut, en utböling i ladugården. Det är sant för korna som kalvat ställer sig framför kalvarna hela tiden för att skydda dem från MIG.Kan det vara så att fotografen gör miner som de skrattar åt?!!!
Bra bilder i alla fall!
Kram
Inger![]()