Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag tankade fast flaska i Trelleborg 19 september och betalade 15 kr/l.I Trelleborg kostar LPG 12 kr/l. På de Preem mackar som har LPG kostar den 13:99.
Både liter och kilopris skiljer sig åt mellan Ystad och Trelleborg.Många blandar ihop detta med liter o kilo därför blir det förvirrat
Mätt som flytande propan skall den inte fyllas helt full. 11 kg är ungefär 22 liter (naturligtvis blir det propan i resten av flaskan också, men i gasform, ovanför vätskeytan).En P11 rymmer ca. 26L
26x12kr=312kr
Stämmer bra!Mätt som flytande propan skall den inte fyllas helt full. 11 kg är ungefär 22 liter (naturligtvis blir det propan i resten av flaskan också, men i gasform, ovanför vätskeytan).