Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag tankade fast flaska i Trelleborg 19 september och betalade 15 kr/l.I Trelleborg kostar LPG 12 kr/l. På de Preem mackar som har LPG kostar den 13:99.

Både liter och kilopris skiljer sig åt mellan Ystad och Trelleborg.Många blandar ihop detta med liter o kilo därför blir det förvirrat
Mätt som flytande propan skall den inte fyllas helt full. 11 kg är ungefär 22 liter (naturligtvis blir det propan i resten av flaskan också, men i gasform, ovanför vätskeytan).En P11 rymmer ca. 26L
26x12kr=312kr
Stämmer bra!Mätt som flytande propan skall den inte fyllas helt full. 11 kg är ungefär 22 liter (naturligtvis blir det propan i resten av flaskan också, men i gasform, ovanför vätskeytan).