• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hyra husbilsplats samt övervåning i Varberg?!

Cnut

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12232
Medlemskap
2025
Har en fundering...vi bor i en villa m trädgård i centrala Varberg. Har en uppfart med plats för en husbil max ca 8m och en övervåning med ca 5 bäddar, plats för lättare mathantering samt egen wc (dusch i källaren). Tänker om det hade lockat någon att hyra ett ”generationsboende”, att kunna träffa barn och barnbarn på en badort i sommar trots dessa tider?! Vad tror ni? Stuga och husbil på samma camping funkar ju naturligtvis också men det verkar som om stugorna börjar bokas upp nu...

Senast ändrad:
Varför inte?
kan ni hålla avstånd mot varandra?
Vara noga med handhygienen så ser jag (en lekman ) ingen eller liten risk att umgås och då förslagsvis utomhus nu har man väl Startat en ny lavintråd om Corona

Det är inte vi som ska använda det i så fall utan för uthyrning av hb-plats samt övervåning...så det får ju vara upp till besökarna att hålla sig ”säkra”...

Hej! Lyfter denna tråd. Är det ingen som nappar på förslaget att semestra i Varberg tillsammans med tex barn o barnbarn med Apelviken i närheten.
Går ju även att kombinera med vänner som inte har husbil.
Hälsningar Sanddammaren

Ok, skulle man uppfatta det som en annons? I så fall är det nog i fel forumsektion.

Faktum är att jag tror det är i fel forum helt och hållet. Sembo eller liknande kanske. Jag tror inte husbilsfolket letar boende för resten av sina släktingar för att umgås, dom tar nog husbilen dit och ligger i sin bil i så fall.

Tillbaka
Toppen