• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hymercenter i Örebro

sevallbo

HBK Medlem
Inlägg
385
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2024
Sv: Hymercenter i Örebro

Jodå har också dålig erfarenhet från Hymer i Örebro . Som Burstner ägare blir man ju orolig om det blir Hymer som tar över här i Sverige ! Sevallbo
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Sv: Hymercenter i Örebro

Mitt problem med säljsidan på Hymercenter i Örebro var inte dåligt bemötande utan obefintligt bemötande. De ringer inte tillbaka, svarar inte på mail. Servicesidan har jag bara gott att säga om. Marcus i Örebro och Ronny i Ängelholm.

Apropå Hymer-center i Ängelholm, hade min Laika inne på Fiat-garantiåtgärder idag. Helt perfekt service!
 

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Sv: Hymercenter i Örebro

Hej.

Vi köpte vår husbil i Örebro på Hymercenter. Är nöjda med bilen. Men däremot var bemötandet från den kvinnliga försäljaren under all kritik.

När affären var gjord försvann allt proffessionellt bemötande. På våra frågor fick vi bara spydiga kommentarer. Fick känslan av att man inte var välkommen när väl bilen var såld. Är man osocial bör man hålla sig borta från kunderna. Det är i alla fall min åsikt. Speciellt när det i allmänhet gäller rätt stora pengar.

Har efter köpet ej hört något från Hymercenter. Kan inte säga att jag saknar det. Men någon ytterligare kontakt med dem från min sida kommer inte på fråga. Det finns många firmor som är bra på sitt jobb och ger kunderna det bemötande man vill ha.

M.V.H
Inget Örebro fans.

Jag får väl krypa till korset nu men ändå stå för det jag sa i mitt förra inlägg. När jag köpte min husbil så har jag bara positivt att säga om Marcus, han svarade när han lovade att göra det, var trevlig och var väldigt hjälpsam.

Nu när jag är på gång att byta fick jag prata med en hon (Marcus hade bytt avdelning inom företaget). Det går att se på deras hemsida vem som är kvinnlig säljare om man vill det. Hennes röst var otrevlig från början, som man störde henne. Man kunde tro att jag som kund skulle vara glad att hon svarade, att jag fanns för hennes skull inte tvärt emot. (Nej, jag var hur trevlig som helst). Hon skulle återkomma dagen efter sa hon, det var en vecka sen. Nåja, det finns flera husbilsförsäljare.

Det jag vill säga med detta är att det beror så mycket på vem man får prata med och att man kan ändra åsikt om ett försäljningställe.

Ha en trevlig helg..
 
Toppen