• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hymer BM 655

clabri

FD HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
11084
Medlemskap
2024
Chassiefabrikat: Mercedes-Benz
Chassiemodell: Hymer BM 655
Chassietyp: Standard
Motortyp: 2,7cdi
Årsmodell Chassie: 2004
Husbilsfabrikat: Hymer
Husbilsmodell: Hymer BM 655 MB 316 D 2,7edi
Husbilstyp: Integrerad
Årsmodell Husbil: 2004
Ämnesområde: Värme
Finns det verkligen inte någon värme om man står med 220v. Tycker det verkar konstigt att man alltid måste använda " GAS "
Tacksam för svar
// clabri

Olansson

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
4288
Medlemskap
2022
Vad har du för värme ? vattenburen brukar ha elpatron. Luftburen truma har nog inte elupppvärmning på en 2004 var inte vanligt då. själv har ja truma utan el får använda en lös värmefläkt tystgående fins i Lidköping hos Husvangs Svensson

clabri

FD HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
11084
Medlemskap
2024
Olansson skrev:
Vad har du för värme ? vattenburen brukar ha elpatron. Luftburen truma har nog inte elupppvärmning på en 2004 var inte vanligt då. själv har ja truma utan el får använda en lös värmefläkt tystgående fins i Lidköping hos Husvangs Svensson

Tack för svaret. Jag har luftburen värme så jag får väl köpa en tystgående fläkt

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Om du inte vet, så borde du nog ändå kolla upp det. Det beror ju mest på om förste ägaren beställde bilen med eltillsats eller inte. Finns det inte handböcker på bodelen och separata för tillbehören m.m. ?

M.v.h. JANKRO.

Toppen