Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
--------------------------------Om virket du ska skruva är rimligt tjockt, kan du använda träskruv. Min erfarenhet se’n båtliv och nu husbil, är att genomgående skruv är bäst. Det vill ju till att man kommer åt förståss. Se bara till att du har lämplig mutterlåsning. Lycka till.
Håkan var har du köpt hyllsystemet på bilden ?
De är inköpta på JulaHåkan var har du köpt hyllsystemet på bilden ?
Är det en Burstner Elegance?Visa bilaga 134360
Cykelstället har fått flyttar på sig till förmån för Skidhållarna, bra med en flexibel lösning!
Var har du köpt hyllsystemet?Visa bilaga 134360
Cykelstället har fått flyttar på sig till förmån för Skidhållarna, bra med en flexibel lösning!
Du har ingen bild med cyklar?Visa bilaga 134360
Hej, har ett liknande i min Elegance, fanns när jag köpte den, var har du köpt skenorna? Skulle vilja bygga på lite.Visa bilaga 134360