Fel slutsats!!frugan lycklig då det nu inte finns något som heter stödbens Öl
När jag hade E&P ben (på vår förra bil) var stödbensölen mycket lättförtjänt.

Att den skulle utebli var inget allternativ.

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Fel slutsats!!frugan lycklig då det nu inte finns något som heter stödbens Öl
När ni ställer upp bilen, så som bilderna visar klarar automatiken det eller måste ni köra manuellt? Jag upplever att våra EP-ben är väldigt "känsliga" för ojämnheter och jag måste ställa bilen i våg manuellt.Hej
Visst är det gott med stödben när marken är ojämn.
Mvh Klas Nilsson Visa bilaga 184605 Visa bilaga 184606 Visa bilaga 184606 Visa bilaga 184605
Alla verkar välja EP,är det dom bästa?Någon som har Alko, man slipper hydralenhet inne i bilen men dom väger 70kg.
Gillar hon inte öl.Bokade idag montering av E&P level M efter att ha funderat och kollat runt på alternativ som finns. Skiljer inte mycket i kostnad att montera i Tyskland så inte värt besväret för min del. Ska bli trevligt att se resultatet och frugan lycklig då det nu inte finns något som heter stödbens Öl.
Hon e en sån där Vin tant alá Amarone. Jag tar gärna en kall öl vid varje stödben och sköljer sedan ner den med ett glas vin bara för att öka alkoholhalten och vara lite familjär.Gillar hon inte öl.![]()
Har nu fått offert på EP stödben,58000kr enheten monterad inne i bilen,viktavläsning +3500kr.
Är detta ett normalt pris? Viktavläsning anser jag inte var nödvändigt har god marginal till max.
Möjligen skulle jag montera pumpen under bilen det tillkommer 3000kr för lådan,synpunkter?
Det låter som normalpris, det blir min andra bil med EP och jag kommer att välja viktavläsning för att det är intressant att se fördelningen mellan axlarna vid olika last. Jag vill nog helst ha pumpen i bilen, man vet ju aldrig om man behöver komma åt den i framtiden.Har nu fått offert på EP stödben,58000kr enheten monterad inne i bilen,viktavläsning +3500kr.
Är detta ett normalt pris? Viktavläsning anser jag inte var nödvändigt har god marginal till max.
Möjligen skulle jag montera pumpen under bilen det tillkommer 3000kr för lådan,synpunkter?