F
F.d. 55451
Guest
Hej
Denna kompakta sammansättning bärbar dator och tablet, verkar ge många möjligheter.
Beroende på hur den ska användas.
Den kan användas med Windows-program, appar, och Google appar samt eventuella Android Apps.
(Blue Stacks)
Produkten jag köpte för en vecka sedan, kommer jag inte att lyfta fram på något sätt.
Det finns ett antal av denna typ.
Min modell lämpar sig för att ha en lång batteritid och en bra skärm med full HD 1920 x 1080 på en 11,6 tums skärm.
Här är några bilder som visar några alternativ, inklusive Autoroute och Route 66, liksom många andra välbekanta Windows-baserade program.
Mycket lite fysisk skillnad som laptop och nästan samma förmågor.

god som sofa eller under markisen - pekplatta

egen enhet med GPS - att fördra med GPS puck över tak och fjärkontroll
, 
Denna kompakta sammansättning bärbar dator och tablet, verkar ge många möjligheter.
Beroende på hur den ska användas.
Den kan användas med Windows-program, appar, och Google appar samt eventuella Android Apps.
(Blue Stacks)
Produkten jag köpte för en vecka sedan, kommer jag inte att lyfta fram på något sätt.
Det finns ett antal av denna typ.
Min modell lämpar sig för att ha en lång batteritid och en bra skärm med full HD 1920 x 1080 på en 11,6 tums skärm.
Här är några bilder som visar några alternativ, inklusive Autoroute och Route 66, liksom många andra välbekanta Windows-baserade program.
Mycket lite fysisk skillnad som laptop och nästan samma förmågor.

god som sofa eller under markisen - pekplatta

egen enhet med GPS - att fördra med GPS puck över tak och fjärkontroll

Senast redigerad av en moderator: