• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilstvättning

F

F.d. 29841

Guest
Tvättar Ni husbilen hemma på tomten eller?? I en bil tvätthall kommer man ju inte in ,det är för lågt i porten.
Jag behöver tvätta av husbilen och få bort "lite" asfalt som fastnade, efter vi åkt på en nyasfalterad väg förra veckan.
/ Vidhem

Sv: Husbilstvättning

Hemma på gräsmattan - hovedvask med såpa, resten av jobbet med rensevoks for båt. Voksen löser asfalten og bilen blir blank.

Sv: Husbilstvättning

Tvättar Ni husbilen hemma på tomten eller?? I en bil tvätthall kommer man ju inte in ,det är för lågt i porten.
Jag behöver tvätta av husbilen och få bort "lite" asfalt som fastnade, efter vi åkt på en nyasfalterad väg förra veckan.
/ Vidhem

hemma med såpa och vatten, den står så blank och fin...ska till Öland i helgen :mcride:

Tillbaka
Toppen