• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilstvätt i Eskilstuna med omnejd

• Startad av Startad av F.d. 55306
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 55306

Guest
Hej.

Såg att någon efterlyste uppgifter om husbilstvättar i Stockholmsområdet. Själv har jag samma behov men i min egen hemtrakt, Eskilstuna eller där i närheten. Kan ni "gamla" husbilsåkare häromkring tipsa mig om någon lämplig tvätthall där jag kommer in med min i stort sett 3,30 höga alkov-Kabe? Känns inget vidare att stå på garageinfarten och tvätta. Det skall man ju inte göra! Tror inte heller att det är riktigt tillåtet enligt den lokala ordningsstadgan.

Hälsningar / Sven-Erik

Sv: Husbilstvätt i Eskilstuna med omnejd

Hur är tvättstället på vägen till Överskottsbolaget, har Du provat där?
Det som ligger bakom bilnasarna på Torshällavägen.

Sv: Husbilstvätt i Eskilstuna med omnejd

Jag brukar tvätta hos OKQ8 i Torshälla. Höga portar och lång hall inga problem att få plats med bilen på längden. Nackdelen är deras betalsystem med poletter till högtrycket och tidsbegränsning.

Tillbaka
Toppen