F
F.d. 59912
Guest
Hej, jag har varit ute och fixat lite med våran husbil nu när det blivit lite varmare. Det kanske kan vara av intresse för en del av er så jag tänkte visa lite vad vi gjort med den. Förra året hade vi en CI Riviera som vi bytade in sent på året till en lite större Burstner, den gamla bilen hade vi gjort lite justeringar på som saknades på den nyare.
Jag vill inte vara utan mc när vi är ute med husbilen, så att fixa så att den skulle få plats var självklart. Efter att ha rensat upp lite efter förra ägaren så blev det så här. Ganska likt som på den gamla bilen men nu med bättre plats för andra saker också i garaget. Det är mer att göra så som hyllor, krokar men det viktigaste är gjort.
Jag vill inte vara utan mc när vi är ute med husbilen, så att fixa så att den skulle få plats var självklart. Efter att ha rensat upp lite efter förra ägaren så blev det så här. Ganska likt som på den gamla bilen men nu med bättre plats för andra saker också i garaget. Det är mer att göra så som hyllor, krokar men det viktigaste är gjort.