Sv: Husbilslarm
Intressant detta med larm ! I min lilla husbil har jag ett larm som heter Carguard 950S, som jag inte blir riktigt klok på. Det tycks ha någon sorts sensor som reagerar när jag går på muggen. När jag sitter där och filosoferar och har det mockligt, så låser den plötsligt alla dörrarna på bilen. Vete f-n hur det går det till och det gör mig lite nervös ibland. Hur i herrans namn kan larmet veta att jag vill vara i fred på muggen? Ja,ja, det är inte ett gaslarm, inte vad jag vet i alla fall.
Detta larm tycks ha en egen vilja och jag lever i ständig konflikt med det. Jag kan inte riktigt lita på det och det larmar plötsligt och oprovocerat på dom mest olämpliga platser.
Finns det någon här som känner till detta mystiska larm (Carguard 950S) och hur man bär sig åt för att hantera det, för att inte husbilslivet ska bli för ansträngande. Hjälp mig i min svåra nöd, någon med kunskaper om detta larm. Det kanske är besjälat (elektronisk själ) och utsatt för en ond ande och eftersom jag inte dyrkar någon gud, förutom Mammon givetvis, så kanske....nä.. Jag klarar inte detta. Hjälp!
Jappe