• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsklubben.se - Informationsfilmer

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Händer det någonting inom Husbilsklubben.se?

Inom HBK-Referensgrupp jobbar vi intensivt med vårt nya Forum, vår nya hemsida. Just nu pågår en testperiod där vi kontrollerar funktionalitet och hur Forumet uppträder med olika web-läsare på PC/Laptop, "paddor" och i smarta telefoner. Den perioden kommer att fortgå ytterligare en tid.

Vi har tagit fram ett antal informationsfilmer, i ett första steg för att presentera Husbilsklubben.se, vad du får tillgång till som HBK-Intresserad och som HBK-Medlem. Den filmen planeras att kunna visas på en storbilds-TV i våra montrar på utställningar och mässor men också att kunna ligga på vår hemsida tillgänglig för visning för en förstagångs-besökare, Intresserade och Medlemmar.

Sätt på ljud och tag gärna upp bilden i fullskärms-läge.
Eftersom vi växer hela tiden finns det två olika volymer ämnen, inlägg och antal medlemmar angivna, vi korrigerar detta innan vi fastställer filmerna.
HBK-Information, tid 3:06, 33.563kB

Som ett andra steg har vi tagit fram filmer som presenterar Husbilsklubben.se och vad som är viktiga punkter i vår verksamhet.

1. Vad är Husbilsklubben.se, tid 2:46, 26.213kB
2. Vår gemensamma samlingsplats, tid 0:32, 5.474kB
3. Kunskapsbanken, tid 1:56, 27.723kB
4. Husbilsplatser, tid 2:45, 56.396kB
5. Medlemsträffar, tid 1:36, 45.706kB
6. Filer att ladda ner, tid 0:23, 3.229kB
7. Rabatter-Förmåner, 1:19, 45.497kB
8. Hur blir jag medlem, tid 1:23, 14.217kB

Titta gärna igenom filmerna och ge oss synpunkter.

Händer det någonting inom Husbilsklubben.se?
Japp!

Tillbaka
Toppen