• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsköp

F

F.d. 16656

Guest
Hej.
Vi funderar på att köpa en dethletts I 6611 -07 Är det någon som vill dela med sig av sina synpunker när det gäller denna bil. Vi är en familj på 4st som campar hela året om. I dag så åker vi runder i en Hymer C 524.

Mvh
Stefan

F

F.d. 58621

Guest
Sv: Husbilsköp

Hej Stefan,
jag kan tyvärr inte ge dig några erfarenheter eller synpunkter på en Dethleffs I 6611 -07.
Vill ändå försöka hjälpa dig på något sätt.
Föreslår att du går in under fliken "Min husbil" i den över raden på sidan. Där söker du på Detleffs och får då fram en lång lista på Dethleff husbilar. Vid en genomgång i den listan så finner du några stycken. Ta direktkontakt med dem och hör efter vad de tycker. Så skulle jag ha gjort eftersom frågan är fri och du får bättre träff på så sätt.
Dessutom är det så att den som inte frågar får inget veta.
V-backen :wink:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55312

Guest
Sv: Husbilsköp

Hej.
Jag har en T6611 och dom är ju snarlika så om du vill ha mera info så kolla min profil och ring.

Mvh.
Tommy

Toppen