• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsförvaring i Falkenberg

Karin & Jonke

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
5126
Medlemskap
2025
Efter att FJ:s (Hallands camp) lade ner i Falkenberg blev vi utan uppställningsplats för vår husbil. Är det någon som har tips om var man skulle kunna hitta en parkeringsplats inom eller utomhus i Falkenberg med omgivning.
Vi använder husbilen året runt så vi vill kunna parkera och hämta när vi vill.

Sv: Husbilsförvaring i Falkenberg

Området bredvid hotell falkenberg strandbad, på motsatta sidan om kattegattsvägen på skrea strand var i somras skyltad som kostnadsfri husbilsuppställningsplats. Alltså på grönområdet intill där strandstugevägen möter kattegattsvägen. Kanske är det så även nu.

Senast redigerad av en moderator:

Har inte Campea som har tagit över Fj:s lokaler några platser att erbjuda?

Tack för tipsen, skall kolla upp lite. Bostället i Asige vad är det för något
och har du några kontaktuppgifter. Campea tror jag inte har några förvaringsplatser. Området där FJ:s hyrde ut platser arrenderade dom och jag tror ägaren tog tillbaka det.

Önskar gärna flera tips.

Tack på förhand!

Mvh

Karin & Jonke

Tillbaka
Toppen