F
F.d. 30166
Guest
Jag var på väg till Spanien med min husbil. Det blev brand i den.
Besökte en försäljare i Skåne för att köpa en ny och det gjorde jag, en Burstner som gått 700 mil.
Beställde extrautrustning, solpanel, spänningsomvandlare mm som dom monterade. Allt frid och fröjd.
Dags att hämta bilen. VD:n för firman tog emot mej.
Jag såg en skada på dörren och påpekandet det.
Då bröt VD:n ut i världens förbannelse. Han började skälla på mej och kallade mej för allt möjligt, idiot mm. Det var synd om mej mm, osv.
Till slut bad jag om lite information om bilens funktioner. Den var ju ny för mej.
Då sa han: "det är ju din bil". Ingen information alltså.
Detta gällde en firma i Tommelilla. Iv.....sons bil. Flyttat till Ystad nu.
Jag har bilen kvar och varje gång jag kliver in i bilen så ser jag skadan och tänker naturligtvis väldigt negativt om VD:ns beteende.
Man måste ju även påpeka negativa händelser i husbilsvärlden.
Besökte en försäljare i Skåne för att köpa en ny och det gjorde jag, en Burstner som gått 700 mil.
Beställde extrautrustning, solpanel, spänningsomvandlare mm som dom monterade. Allt frid och fröjd.
Dags att hämta bilen. VD:n för firman tog emot mej.
Jag såg en skada på dörren och påpekandet det.
Då bröt VD:n ut i världens förbannelse. Han började skälla på mej och kallade mej för allt möjligt, idiot mm. Det var synd om mej mm, osv.
Till slut bad jag om lite information om bilens funktioner. Den var ju ny för mej.
Då sa han: "det är ju din bil". Ingen information alltså.
Detta gällde en firma i Tommelilla. Iv.....sons bil. Flyttat till Ystad nu.
Jag har bilen kvar och varje gång jag kliver in i bilen så ser jag skadan och tänker naturligtvis väldigt negativt om VD:ns beteende.
Man måste ju även påpeka negativa händelser i husbilsvärlden.