F
F.d. 25020
Guest

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja då var husbilen servad monterat ny batteriladdare i husdelen c-tek laddare ska på besiktning måndag planerar resa till Göteborg i sommar feskekörka m.m.
Ha det så gott alla vi har fortfarande snö Mvh 220 Sture i Pajala
Ett annat alternativ.Åby Camping
Vet inte vad den kostar, men med tidigare inlägg från Sture, kanske närheten till Åby Travbana är ok?
/Thomas
Konstigt att dom inte fick till biljettsystemet bättre i Göteborg trots alla studieresor som Spårvägsstyrelsen gjorde till olika delar av världen såsom HongKong och Australien för att leta bra biljettsystem. Dom kanske borde ha fortsatt till Bali och Hawaii också. Men det gör dom väl på nästa studie- och inköpsresa.
Själv tycker jag att dom borde åka till Graz där vi tvingades tillbringa fjorton dagar förra året efter växellådshaveriet. Där hade dom ett makalöst enkelt och bra system, förmodligen utvecklat av någon lokal tekniker.
Jappe
Hei!
Var i GBG for 2 uker siden. Stod gratis (og bra!!) ved Härlanda Tjärn.
Noen hundre meter å gå til bussen, men ikke avskrekkende.
Og så en NORGES-HISTORIE i sakens anledning:
Vi klev på bussen, og tok fram penger for å betale med.
Går ikke, sa killen, vi tar inga pengar. Jaha, hur gjør vi då? kjøp i pressbyrån, svarade han. Men det fanns ingen öppen pressbyrå i närheten. Men, skarpsynt som man ju är, ser man at det på en apparat hos killen står: "Visa Kort".
Varpå jag givetvis drar fram mitt "Visa-kort" och frågar var man stoppar inn detta.
Killen skrattar, förklarar, vi åker gratis, och min sambo fikk ett skratt som fortfarande kan höras. Och, hon berättar ofta den her historien.
mvh Kangas'n![]()