• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur uppdatera Sygic till Android

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Har köpt Europakartan , letar runt för att uppdatera men hittar inte fram.
Några tips , tack på förhand!

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Sv: Hur uppdatera Sygic till Android

Inställningar/Hantera kartor. Se bara till att ha snabb uppkoppling. Många Gb skall laddas ned.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Dit kom jag också men här kan man bara växla mellan nedladdning och borttagning! Hur görs uppgradering?

F

F.d. 52943

Guest

Tänkte svara och dubbelkollade min Sygic först. Det visade dig att det inte fanns några kartor att ladda ner eller uppdatera. Eftersom jag bara tankar ner de länder vi avser besöka inom rimlig tid (pga utrymmesbrist) var det klart störande. En ominstallation med återställning av tidigare köp i "Min Sygic" (fick skriva in verifieringskoden på nytt) löste problemet.
Kanske värt att prova om du inte kommer vidare.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Trycker jag på till ex. Sverige så blir den röd och ändras till borttagning. Nedladdning står bara på kartorna som jag ännu inte tagit ner.

F

F.d. 52943

Guest

Uppgradering kan göras först när sygic släppt en ny version av den aktuella kartan. I så fall står det uppdatera i stället för ladda ner/ta bort.

J

Jarn

Guest

Uppgradering kan göras först när sygic släppt en ny version av den aktuella kartan. I så fall står det uppdatera i stället för ladda ner/ta bort.

Jo, så är det nog.
Verkar som om det står olika på olika modeller, t.ex. står det även "tillgänglig" på mina, för de kartor som inte är installerade men ingår i abb.

Toppen