• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hur tar man bort fuktskadade innerväggar?

F

F.d. 11740

Guest
Hej, håller på att renovera en Kontiki från 1989 efter en oönskad fuktskada som visade sig vara större än jag trodde:(.
Är det någon som har erfarenhet av detta elände? Ska jag rensa ända ut till aluminiumchassit? Jäkligt svårt att bara ta det limmade träet, följer med isolering. Skickar med ett par bilder och ställer frågan. -Var kom fukten ifrån?????? kanske från dörr och fönster?
Mvh Fredrik som hoppas på en tur i början av Juli om det går:)
 
Senast redigerad av en moderator:

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.622
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Hur tar man bort fuktskadade innerväggar?

Hejsan fernet8, bilderna kom visst på avvägar, ser inga tyvärr.

Om du behöver testa dig fram lite med bildinlägg m.m. så har du en rubrik i raderna uppe till höger som heter "Testforum". Om du går in där kan du testa att lägga in bilder till texten och se var/hur de hamnar i förhållande till text m.m. utan att behöva skriva mer än Test...test o.s.v. för att bara se hur det blir och ser ut.

M.v.h. JANKRO.

Ps. Om du testar att använda sökfunktionen som finns uppe i början och söker på -Fuktskada- Renovering- m.m. så dyker det också upp massor av läsning skrivit av dem som redan har brottats med fuktskador.
 
Senast ändrad:
Toppen