F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det finns de som jobbar med handskar, men jag har aldrig lyckats.Fru är glad när sem är slut, någelunda rena händerHandskar? Jag har aldrig kunnat utföra den sortens jobb med handskar, rent hopplöst...
Jag brukar automatiskt lägga bort handskarna och alla andra verktyg också för den delen. Så jag ägnar mer tid att leta istället för att skruva.
Kan även meddela att om man byter ut lagret när det ser ut som i bilden så blir det ett klart lyft och ratten snurrar mycket lättare nu.
Återstår en hjulinställning, men det hinner jag nog relativt snart, det är ju bara toe man kan justera.
Om någon vet hur toe-in ska stå på en Ducato 244 får ni gärna säga till, annars blir det väl om vanligt en eller två mm in, det brukar fungera i alla väder.
Visa bilaga 211616