Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Här kommer en. Mitt problem är att plötsligt stannar den och lyser röd som om att gasen är slut, vilket den inte är. Ställer den på 0 (noll) och sedan på igen och den fungerar.
Har även märkt att det verkar som att den behöver mer tryck än vad spis och kylskåp behöver. Får inte igång den när flaskan är "nästan" tom, spis och kylskåp går.
Vad gör man? Kör jag in till verkstaden kommer den ju att fungera, det har hänt att den gått 2 nätter i rad. Nästa natt kan den stanna 2-3 gånger.
I et tidliger innlegg ble det tipset om fjerning av noen luker på varmeslangene, slik at det ikke blir stående varm luft i slangen. En overoppheting av pannan skal ruse opp fläkten, hjelper ikke dette skal pannan stenge seg av = rød lampe.Vi har också problem med vår panna när vi står på el. Den rusar ibland, så man tror att det är ett reaplan, sedan stannar den och lyser rött. Har varit på verkstad en gång och de bytte någon pryl, men problemet kvarstår, så vi får väl åka till Bengt i Örkelljunga igen.