• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur många är lika klantiga som jag?

Sv: Hur många är lika klantiga som jag?

Höll på att bli ett 3:e fönster. Se inlägg 31.

Efter 2 jobbiga dagar( 1 katt påkörd, till veterinär nästa dag där den 2:a katten försvinner) stänger jag inte skjutdörren ordentligt. I uppförsbacke far den bakåt med stor kraft så fönstret hoppa ur sina hållare. Ett hörn på fönstret bryts av!!! Numera sitter fönstret fast med silvertejp!!!!

Sv: Hur många är lika klantiga som jag?

För att göra min fönsterhistoria ännu mer bisarr måste jag berätta att "limmet" som ska hålla ihop rutorna släppte. Ytter-rutan föll ner och tog med sej "det svarta" längst ner på dörren. Skulle vilja få alla mina rutor pop-nitade! (heter det så?)

Tack o lov hade jag inner-rutan kvar, så den band o tejpade jag fast så jag kunde köra till Tyskland o köpa nytt fönster.

Bilagor

• P1060551 (2)fönster.jpg
    P1060551 (2)fönster.jpg
    898,4 KB · Visningar: 9
Tillbaka
Toppen