• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hur inaktivera airbag på Fiat Ducato

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tofa

HBK Medlem
Inlägg
211
Kommun
Härryda
HBK-Nr
30451
Medlemskap
2024
Jag har letat igenom instruktionsboken för min Fiat Ducato 2020 men inte kunnat hitta hur man inaktiverar airbagen på passagerarsidan. Är det någon som vet hur?
Tofa
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
I min från 2018 finns det i menysystemet. Skickar med texten i en manual.

MVH
Hans
 

Bilagor

  • Skärmbild 2021-07-09 131807.jpg
    Skärmbild 2021-07-09 131807.jpg
    270,3 KB · Visningar: 172
Lösning

Tofa

HBK Medlem
Inlägg
211
Kommun
Härryda
HBK-Nr
30451
Medlemskap
2024
I min från 2018 finns det i menysystemet. Skickar med texten i en manual.

MVH
Hans
Tack för svaret Skalman52. Du löste mitt poblem. Synd att innehållsregistret inte hänvisar till detta stycke när man söker på orden "airbag" eller "inaktivera" eller "barnsäkerhet" eller "barnstol". I avsnittet Airbag står det att man skall inaktivera airbagen på passagerarsidan om man har en barnstol där. Men ingenting om hur man gör det!
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
Tack för svaret Skalman52. Du löste mitt poblem. Synd att innehållsregistret inte hänvisar till detta stycke när man söker på orden "airbag" eller "inaktivera" eller "barnsäkerhet" eller "barnstol". I avsnittet Airbag står det att man skall inaktivera airbagen på passagerarsidan om man har en barnstol där. Men ingenting om hur man gör det!
Hade turen att ha en variant på manualen elektroniskt då kan man söka med "Ctrl-F". :)

MVH
Hans
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen