• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur det kan gå vid husbilsköp och om hävande av köpet

F

F.d. 24393

Guest
F

F.d. 29925

Guest
Sv: Hur det kan gå vid husbilsköp och om hävande av köpet

Ingen rolig läsning, men problematiken med bilar under 3,5 ton är nog tyvärr rätt vanligt förekommande och har nog varit föremål i en hel del strängar.

Själv har jag lite svårt att se varför du ej är villig att låta köpet återgå till läget vid köpet, dvs du återlämnar bilen tar tillbaka inbytesbilen och får ersättnings för dina kostnader under tiden.
Att du har ett elände under tiden fram till en lösning kanske är lite svårare att sätta en prislapp på.

Man kan ju bara hoppas att fler som står i startgroparna att köpa husbil verkligen sätter sig in i vad det innebär att ha en husbil med allt för liten lastförmåga.

Kommun
Växjö
HBK-Nr
11028
Medlemskap
2025
Sv: Hur det kan gå vid husbilsköp och om hävande av köpet

Hej.
Ingen rolig läsning.
Hade du varit medlem i M och Husbilsklubben innan händelsen skulle du kanske kunnat läsa om problematiken kring vikter på husbilar då det inte är ett nytt problem. Jag är tämligen ny medlem och upplever klubben som en viktig informationskälla

Hälsningar

HBK medlem

Toppen