• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur avsluta Fogg abbonemang

lassewalle

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
3548
Medlemskap
2025
Fogg drar 149 kr mån från mitt konto.
Hur avslutar man den inbetalningen
Vill gärna ha mina 10g kvar som jag har att surfa för

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Sv: Hur avsluta Fogg abbonemang

Logga in på Foggmobile.com, och använde den mejladressen & lösenordet som du har valt för aktuellt konto, på högerkanten under hälsningsfrasen finns lite olika möjligheter som tex kontoöversikt, där kan du välja ett av alternativen att avsluta ditt konto som du betalar för.

//Tommy

F

F.d. 53358

Guest

Jag skaffade ett kontant TRE. Fungerar utmärkt och man slipper denna eländiga reklamen. Jag betalar 300:- i månaden när jag använder det och inte annars. Det är värt varenda krona att slippa se reklameländet.

kjellemona

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5065
Medlemskap
2022

Jag skaffade ett kontant TRE. Fungerar utmärkt och man slipper denna eländiga reklamen. Jag betalar 300:- i månaden när jag använder det och inte annars. Det är värt varenda krona att slippa se reklameländet.

Fogg har ingen reklam det är ett reklamfritt kort.

Kjelle

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Hade du valt Hallons kontankort (Tre) hade du fått 20 GB till halva priset (149:).

Toppen