• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hundfundering igen.

H

hianders

Guest
Sv: Hundfundering igen.

Bara titta????!!! Återkom med resultatet av tittandet :) Spännande!

fru hianders/Inger
 
F

F.d. 924

Guest
Sv: Hundfundering igen.

:dog::dog:Det där med att "bara titta":D:D brukar till 90% sluta på ett enda sätt.

LYCKA TILL( med tittandet)

Ingrid:dog::dog::dog:
 

Krister 820

HBK Medlem
Inlägg
147
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
820
Medlemskap
2024
Sv: Hundfundering igen.

Förstår Er. Vi fick ta bort vår hund den 30 april i år. Då sa jag aldrig mer någon hund. Men. Nu börjar det bli tomt. Får se hur länge det går att vara utan hund.
 
W

wikman

Guest
Sv: Hundfundering igen.

Titta , ja det har vi gjort idag på jättegulliga valpar ! Mor Labrador far Melllan pudel = labradoodle. Vi har bestämt oss ! Det blir en fin kille som vi hämtar i Aspås, Krokom v.39.
Vår schäferblandning Joker fick somna in 10 år gammal för 5 veckor sedan.han var trött och hade ont i sina leder. Vi har vår dv.pudel/dv.schnauzerLattjo 4 år kvar ,men vill gärna ha en lite större hund också . Saknar den stora hunden sååååå.
Jag har haft hundar sedan 10 årsåldern och kan inte tänka mig att var "hundlös".
Det blir spännande att se om den nya hunden gillar husbilen lika bra som Joker o Lattjo .
Matte Karin
 

skoogis

HBK Medlem
Inlägg
1.040
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Sv: Hundfundering igen.

Tänker Sitter fortfarande & funderar. Ja hur länge?? tror att Elmia blir först, Dumt att köpa en hund & sedan lämna!!!:confused:
 
F

F.d. 17941

Guest
Sv: Hundfundering igen.

Så fick han springa löst på himlens ängar MIN boxer " Gibson " min absolut bästa vän , min reskamrat genom hela sverige många år , en riktig " hotel hund " . Aldrig mer hund.... fem veckor senare sitter han jämte mig i bilen igen den här lilla goa Mittel Spetsen, klart inte samma hund som den förra MEN en ny res kamrat, tillgiven , tålig , nyfiken , underhållande , alltid på bra humör , Men husbilen gillar han inte , men anpassar sig efter två dagar , gissa namnet ??
Totte 04
 
Toppen