• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hundfrisering i Altea Spanien

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Var just och hämtade vår nyfriserade Toypudel Mira hos vår hundfrisering i Altea. Kom att tänka på att många av oss med husbilar, som besöker Spanien, gör det med våra fyrbenta vänner.

Hundarna kräver också omvårdnad och flera HBK’are har frågat efter hundfrisering när man varit här och vi har då rekommenderat den hundfrisering i Altea, som vi själva använder till våra hundar.

Startar därför en tråd man kan söka på och den kan kanske vara till hjälp för andra medlemmar som söker just en bra hundfrisering när man är här.

Vi rekommenderar därför:

66F32EFD-4B2B-460C-BDED-F92DF7E3CDE5.jpeg


Iv San Bernard Grooming - Luis Aibar
Avda. Valencia
Altea
Tel: 96 6885643 - 685 116453
Hemsida: Luis Aibar - Peluquería canina y academia en Altea

Skickliga i sin yrkesutövning och gulliga med hundarna.

83530B32-71C8-4242-9A49-06B49FDA0E2F.jpeg

Priserna är också trevliga när man är van vid den svenska prisnivån.

- Bad och klippning från 28 Euro för de minsta och upp till 38 Euro för de största hundarna.
- Trimning 45 Euro.

...... och det bästa, åtminstone för oss som får vänta flera månader för att få tid hos frisören i Sverige, här får man tid ibland samma dag eller dagen efter normalt.

Behöver ni hjälp så är du välkommen att kontakta mig.

TommyD
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.438
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Vi närmar ju oss Spanien och tänkt få vår ulmenkott trimmad och fin till Jul. Vi hör av oss när vi vet ankomstdag till Altea.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Som det ser ut nu är vi nog i Altea på fredag. Så en tid sent fredag em kan passa bra om det går att ordna. Tackar på förhand!

Ni är välkomna kl 17.00 på fredag, har beställt “stripping” som det heter när man trimmar i det här landet.

Passar tiden..... tror att det även går kl 16.00 om det passar er bättre.

Mycket välkomna, strålande sol och 19 grader just nu i Altea.
06AB57E7-AD43-4C9E-9351-36A7D5350DCB.jpeg

TommyD
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Hej Tommy
Vi skulle också vilja ha vår hund klippt. Vi kommer Spanien någon gång mitten slutet av januari. Vädret i Sverige styr. Vi har en blandis på 9,5 kilo.
Hälsningar Bengt

Hej Kerstin och Bengt,

Inga problem, maila mig eller skriv här ett par dagar innan ni kommer så skall jag fixa bokningen och instruera dem vad ni vill ha gjort.

Mycket välkomna till ALTEA som idag haft 15 - 17 grader, till imorgon lovade vädertjänst tidigare att det skulle bli varmare imorgon.

TommyD
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Hej igen Bengt.

Blandning mellan Pudel och Pomeranien, måste bli något väldigt gulligt!

Nu har jag beställt kort klippning och ni är välkomna på måndag klockan 10.00.

Säg bara Tommy, så vet man.

Välkomna
TommyD
 
Senast ändrad:
Toppen