• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hundbad i italien

• Startad av Startad av F.d. 4067
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 4067

Guest
sommar 20210 042.JPG

sommar 20210 043.JPG

Här hade vi vår sem i somras,Italien trot eller ej men hundarna hade en egen playa.Långgrunt och restauranger i närheten.Ta med parasollet och njut:)Inte lika trångt på stranden som det kan vara utan hund:yes:Ps.Vi har en liten hund som älskar värmen

jean1

Sv: Hundbad i italien

Vi ska åka till Italien i sommar och har en hund som älskar att bada:dog: Så jag undrar vad någonstans denna strand ligger? Och om det finns andra platser i Italien som hundar får bada.
Catrin:wub::wub:

Vi var i Lignano,bodde på en Camping som heter Sabbiadoro.Vi cyklade dit med hundarna.Jag vet inte hur det är på andra ställen i Italien.

Jeanette

Vi var i Lignano,bodde på en Camping som heter Sabbiadoro.Vi cyklade dit med hundarna.Jag vet inte hur det är på andra ställen i Italien.

Jeanette

Ska berätta att shoppingen var mycket bra,inte bara basarer utan mycket märkesbutiker.Trevlig gågata med massor av allt!Hundbadet ligger längst ut på udden.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Toppen