• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hundbad i italien

F

F.d. 4067

Guest
sommar 20210 042.JPG

sommar 20210 043.JPG


Här hade vi vår sem i somras,Italien trot eller ej men hundarna hade en egen playa.Långgrunt och restauranger i närheten.Ta med parasollet och njut:)Inte lika trångt på stranden som det kan vara utan hund:yes:Ps.Vi har en liten hund som älskar värmen

jean1
 

Kjell Bertilsson

HBK Medlem
Inlägg
596
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2024
Sv: Hundbad i italien

Vi ska åka till Italien i sommar och har en hund som älskar att bada:dog: Så jag undrar vad någonstans denna strand ligger? Och om det finns andra platser i Italien som hundar får bada.
Catrin:wub::wub:
 
F

F.d. 4067

Guest
Sv: Hundbad i italien

Vi var i Lignano,bodde på en Camping som heter Sabbiadoro.Vi cyklade dit med hundarna.Jag vet inte hur det är på andra ställen i Italien.

Jeanette
 
F

F.d. 4067

Guest
Sv: Hundbad i italien

Vi var i Lignano,bodde på en Camping som heter Sabbiadoro.Vi cyklade dit med hundarna.Jag vet inte hur det är på andra ställen i Italien.

Jeanette

Ska berätta att shoppingen var mycket bra,inte bara basarer utan mycket märkesbutiker.Trevlig gågata med massor av allt!Hundbadet ligger längst ut på udden.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen