• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hubsan X4

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Hubsan X4

Ni får lugna er lite! Det tar tid att redigera filmen och så vet jag inte hur man gör för att lägga ut den här! Den som väntar på något gott.....

Jappe
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Hubsan X4

Det första du bör göra Jappe är att justera sekretessen vid youtube från "Privat" till olistad eller officiell för annars kan vi andra inte se den.

mvh jocke
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Hubsan X4

Det kan ju vara känsligt att ge kritik om saker och ting, men jag tror du är inne på något där Jappe med att storheten och friheten inte riktigt förmedlas i din film.

Likadant är det med min flygfilm, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men det känns inte riktigt rätt helt enkelt: http://youtu.be/7t5OugWaCM8

mvh jocke
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Hubsan X4

Det kan ju vara känsligt att ge kritik om saker och ting, men jag tror du är inne på något där Jappe med att storheten och friheten inte riktigt förmedlas i din film.

Likadant är det med min flygfilm, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men det känns inte riktigt rätt helt enkelt: Flygningen del 2 - YouTube

mvh jocke

Skördefest ?? :p
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Hubsan X4

Jag var bara tvungen att beställa en Hubsan X4 åt mej själv, efter att sett detta.
Inte helt lätt att lära sig.
Gjorde iallafall en premiärflygning och filmning igår på tomten.
Fick närkontakt som Sjöberg, fast i vårat hasselträd.
dock kom den ner till marken självmant fast med en propeller mindre
och ve å fasa, utan minneskortet :-(
Så det blev ingen premiärfilm för mej.
Beställt nytt minneskort och fler propellrar.
Det här va kul, men svårt. :)
 
Toppen