F
F.d. 6270
Guest
Eftersom jag med många tjejer här på forumet tyckte att gardinerna som följde med vår Bürstner var urfula, sydde jag nya. Till undergardinerna kunde jag återanvända de som följde med bilen, men eftersom övergardinerna var paneldito som hängde på tunna aluminiumstänger, behövdes nya krokar. Jag hittade ett antal på Östgöta Camping i Upplands Väsby men inte tillnärmelsevis nog många så dom beställde ett gäng till mig. Sen har jag väntat, och väntat och ..... och inte har dom ringt heller. Så vi åkte dit och kollade för två veckor sen, men trot eller ej - krokarna är fortfarande restnoterade från leverantören. Det "lustiga" är att krokarna jag köpte hade Kama Fritids påsetikett, men dom säljer inte dessa krokar. Jag har sökt så gott jag har kunnat men inte hittat just dessa någonstans. Jag har också skickat ut förfrågningar till två kviltgrupper jag är med i, men bara tystnad
. Men dessa krokar måste ju finnas någonstans eftersom ÖGC hade dem
.
Så nu står mitt hopp till er - snäälla - är det någon som har en aaaaning om var man kan hitta krokar som på bilden (glidare plus krok monterade ihop är ca 2,5cm hög) eller rent av, har ett helt gäng som ligger och skramlar i nån undangömd låda?
Söndagsmorgonhälsningar,
Wolfie

Så nu står mitt hopp till er - snäälla - är det någon som har en aaaaning om var man kan hitta krokar som på bilden (glidare plus krok monterade ihop är ca 2,5cm hög) eller rent av, har ett helt gäng som ligger och skramlar i nån undangömd låda?

Söndagsmorgonhälsningar,
Wolfie