• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hjälp!! Söker elcentral till en VW Lt31-77

Uffe A-son

HBK Medlem
Kommun
Orsa
HBK-Nr
228
Medlemskap
2026
:yes:Finns det någon på Hbk som kan tipsa om var jag kan få tag i en elcentral till en VW Lt31-77 eller en Golf-77.Centralnr.171941821A.Hoppas jag har tur? Uffe

Sv: Hjälp!! Söker elcentral till en VW Lt31-77

Tack för snabbt svar Bengt-Åke,nu fick jag veta att det går att få tag på nytt,ska kolla imorgon om det finns något beg.i Sverige.Stort tack än en gång/ Uffe:spinny:

Var har Du försökt någonstans? Kör själv en Transporter från -84 och känner till flera bra sidor att köpa VW-delar på. Dessvärre sitter jag vid jobbdatorn just nu så jag har dem inte här.

Tack för svaren,har sökt på dom flesta beg.bildels sajter utan resultat,så jag tog Bengt-Åkes tipps o beställde på e-bay.Tack för hjälpen/Uffe:yes::wub::mcride:

Jag körde en ATP sökning (=om det finns fler modeller som har det delen) i min ETKA katalog som är samma reservdelskatalog som VAG har .
Nytt är ju alltid nytt så det är nog värt att köpa den och det kan ju även bli lite tull på det priset .

Kolla även här : Used VW Lt31 Parts | VW Lt31 Spares | Find A Part

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen