• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälp!! Söker elcentral till en VW Lt31-77

Uffe A-son

HBK Medlem
Inlägg
88
Kommun
Orsa
HBK-Nr
228
Medlemskap
2024
:yes:Finns det någon på Hbk som kan tipsa om var jag kan få tag i en elcentral till en VW Lt31-77 eller en Golf-77.Centralnr.171941821A.Hoppas jag har tur? Uffe
 

Uffe A-son

HBK Medlem
Inlägg
88
Kommun
Orsa
HBK-Nr
228
Medlemskap
2024
Sv: Hjälp!! Söker elcentral till en VW Lt31-77

Tack för snabbt svar Bengt-Åke,nu fick jag veta att det går att få tag på nytt,ska kolla imorgon om det finns något beg.i Sverige.Stort tack än en gång/ Uffe:spinny:
 
F

F.d. 9232

Guest
Sv: Hjälp!! Söker elcentral till en VW Lt31-77

Var har Du försökt någonstans? Kör själv en Transporter från -84 och känner till flera bra sidor att köpa VW-delar på. Dessvärre sitter jag vid jobbdatorn just nu så jag har dem inte här.
 

Uffe A-son

HBK Medlem
Inlägg
88
Kommun
Orsa
HBK-Nr
228
Medlemskap
2024
Sv: Hjälp!! Söker elcentral till en VW Lt31-77

Tack för svaren,har sökt på dom flesta beg.bildels sajter utan resultat,så jag tog Bengt-Åkes tipps o beställde på e-bay.Tack för hjälpen/Uffe:yes::wub::mcride:
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Hjälp!! Söker elcentral till en VW Lt31-77

Jag körde en ATP sökning (=om det finns fler modeller som har det delen) i min ETKA katalog som är samma reservdelskatalog som VAG har .
Nytt är ju alltid nytt så det är nog värt att köpa den och det kan ju även bli lite tull på det priset .

Kolla även här : Used VW Lt31 Parts | VW Lt31 Spares | Find A Part
 
Senast ändrad:
Toppen