• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hjälp min GPS har slutat att fungera!

Snarken 1

FD HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
8069
Medlemskap
2023
Jag har en Garmin Nûvi 3790 t som har fungerat felfritt i snart 2år, men igår la den av helt och går inte att starta! är det någon som vet vad det kan vara för fel och hur jag löser det på billigaste sättet?
Tacksam för snabba svar!
MVh Camilla

U

ulven

Guest
Sv: Hjälp min GPS har slutat att fungera!

Har du provat att göra en reset?
Om inte så finns det nog ett litet hål som du kan sätta in en nål i och hålla den intryckt i några sekunder. Annars prova att trycka in on knappen i 10 sekunder

// Per

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25023

Guest

Jag har samma maskin, den har slutat fungera två gånger när den var ny. Startade dock utan problem morgonen efter. Jag tror att felet var att GPS:n blev för varm. Direkt sol och mycket att räkna i Dusseldorf till exempel.

Felet har inte återkommit under 1,5 år efter att jag har laddat ner softvaru-uppdateringen från Garmin.

jyrki

Snarken 1

FD HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
8069
Medlemskap
2023

Tack för snabba svar!
Ni hadde rätt! den hadde fått värmeslag men efter att ha vilat ett dyng inne i ett något kallare hus så fungerar den igen!!!
TACK!!
//Camilla

Toppen