F
F.d. 5824
Guest
Hej,
Börjat hänga här mer och mer. Det vankas husbilsköp och det är för mig en ny värld. frågorna är många...
Vore väldigt tacksam om man kunde få svar på lite frågor.
1. Finns det någon guide på vad man ska titta på när man köper husbil?
Hade väldigt gärna följt någon typ av instruktion på vad det är man bör kontrollera. Vanliga fel samt dyra fel. Hur kontrollerar man snabbast/bäst att allt fungerar under rätt förhållanden.
Nu tänker jag mest på bodelen men det finns säkert andra rookies som vill ha hjälp med hela bilen.
2. Brukar det vara svårt/krångligt att spänna fast en barnstol i en husbil?
Har en tvååring som gärna vill följa med...
3. Är nyfiken på en Frankia -88 bygd på Fiat, något speciellt man ska vara uppmärksam på? Motorn är en bensinare på 75hk med kamkedja.
Alla svar tas tacksamt emot!
Börjat hänga här mer och mer. Det vankas husbilsköp och det är för mig en ny värld. frågorna är många...
Vore väldigt tacksam om man kunde få svar på lite frågor.
1. Finns det någon guide på vad man ska titta på när man köper husbil?
Hade väldigt gärna följt någon typ av instruktion på vad det är man bör kontrollera. Vanliga fel samt dyra fel. Hur kontrollerar man snabbast/bäst att allt fungerar under rätt förhållanden.
Nu tänker jag mest på bodelen men det finns säkert andra rookies som vill ha hjälp med hela bilen.
2. Brukar det vara svårt/krångligt att spänna fast en barnstol i en husbil?
Har en tvååring som gärna vill följa med...
3. Är nyfiken på en Frankia -88 bygd på Fiat, något speciellt man ska vara uppmärksam på? Motorn är en bensinare på 75hk med kamkedja.
Alla svar tas tacksamt emot!
Senast redigerad av en moderator: